Έχουν περάσει 7 χρόνια από την εποχή που χωρίς επίσημη
Στην αγορά των tablets δεν υπήρχε, δεν υπάρχει και δύσκολα θα υπάρξει κάποιος κατασκευαστής που να ανταγωνιστεί το iPad. Σε μία αγορά που κινείται καθοδικά, η Apple κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της και το μερίδιο αγοράς της.
H Αpple λοιπόν συνεχίζει να κατέχει την πρωτιά, διαθέτοντας στην αγορά σχεδόν τον διπλάσιο αριθμό συσκευών από τη Samsung που ακολούθησε στη δεύτερη θέση. Οι πωλήσεις της Samsung εμφανίζονται στάσιμες (IDC) ή ελαφρώς μειωμένες (Strategy Analytics).

Οι εκτιμήσεις της Strategy Analytics

Οι εκτιμήσεις της IDC
Στην τρίτη θέση ακολουθεί η Huawei, η οποία πέτυχε αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 42-47%, αποσπώντας μερίδιο αγοράς κοντά στο 8%. Φαίνεται πως το timing για τη Huawei είναι κορυφαίο.