Ενα… Μήλο αξίας 128 δισ. δολαρίων


Το πιο ακριβό εμπορικό σήμα στον κόσμο παραμένει και φέτος εκείνο της Apple (128,3 δισ. δολάρια) με δεύτερο της Samsung (81,7 δισ. δολάρια) και τρίτο της Google (76,6 δισ. δολάρια), όπως καταγράφεται στη σχετική έρευνα της εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων Brand Finance. Φαίνεται, λοιπόν, η ισχύς της υψηλής τεχνολογίας σε επίπεδο εμπορικού σήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι το σήμα της Αpple είναι και το ακριβότερο στην ιστορία στα 128,3 δισ. δολάρια, όταν η χρηματιστηριακή αξία της ως εταιρείας φθάνει τα 647,3 δισ. δολάρια, έναντι 208,5 δισ. δολαρίων της Samsung και 329,7 δισ. δολαρίων της Google.
Σύμφωνα με την Brand Finance, η οποία διεξάγει σε ετήσια βάση την έρευνα, η επιλογή των εμπορικών σημάτων με κριτήριο την ισχύ τους βασίζεται σε αρκετούς παράγοντες όπως είναι η αναγνωρισιμότητά τους, η εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού μαζί τους, η αφοσίωσή του σε αυτά, η προβολή και προώθησή τους, η ικανοποίηση των εργαζομένων στην αντίστοιχη εταιρεία και η φήμη της.

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Apple Με ετικέτα:

Από τον iYannis

this is just me

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

YouTube
YouTube