σχετικά με τα Keynotes της Apple

IMG_0367.JPGΤα Keynotes της Apple χρησιμεύουν στο να δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία ή για να κάνουν μια επίδειξη προιόντος.
Με τα χρόνια έχουμε μάθει, χάρη στις απαράμιλλες ικανότητες επικοινωνίας του Steve Jobs, οτι η Apple ήταν σε θέση να κάνει και τα δύο.
Και στην πραγματικότητα, οι εκδηλώσεις εξέφραζαν την ικανοποίησή του κοινού, καθώς η τεχνολογία της ψυχαγωγίας, δείχνει οτι όπου δεν μπαίνουν στο παιχνίδι τα ειδικά εφέ ή η μουσική, μπαίνει η καινοτομία.
Και αυτό είναι το στοιχείο που ο καθένας αναμένει σε κάθε ραντεβού με ένα Keynote που αυτή την φορά ξεκίνησε όχι και με τον καλύτερο τρόπο.
Η ροή (streaming) λειτούργησε πολύ άσχημα, αναγκάζοντας την ομάδα της Apple να εφαρμόσει μπαλώματα που δεν δουλέψαν πολύ καλά.
Ο Dan Rayburn ειδικός σε υπηρεσίες streaming, στην ανάλυση του κώδικα της Apple βρήκε το πρόβλημα.
Για να γίνει ένα ζωντανό tweet στην ίδια σελίδα web της Apple κατα την διάρκεια του live Event, η εταιρεία είχε προσθέσει JSON και είχε εφαρμόσει μια σειρά υπεράριθμων κλήσεων στον διακομιστή.
Αυτό το γεγονός δεν επέτρεψε να χρησιμοποιούν τα συστήματα προσωρινής αποθήκευσης, που οδήγησαν έτσι στο να πέσει ο Sever (με απλά λόγια).
Πιθανώς η εταιρεία έχει υπερεκτιμήσει την ικανότητά της σε streaming και η ομάδα της δεν ήταν αρκετά καλή για να αποφύγει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε.
Έχω διαβάσει πολλά blogs τις τελευταίες ημέρες και με μερικά από αυτά συμφωνώ.
Δεν είναι το ίδιο το Keynote αυτό καθ’ εαυτό, αλλά τα προϊόντα το πρόβλημα, όμως κατά τη γνώμη μου.
Ηταν η εκστρατεία μάρκετινγκ κατά τους τελευταίους μήνες. Δηλαδή ηταν ο Eddy Cue, όταν δήλωνε ότι η εταιρεία εργάζεται με τα καλύτερα προϊόντα της τα τελευταία 25 χρόνια, και ο Tim Cook, που σε πολλές συνεντεύξεις, είπε ότι δεν ήταν σε θέση να μας πεί την μεγάλη είδηση!.
Όλες αυτές οι δηλώσεις είχαν δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες. Τα νέα προϊόντα της Apple είναι καινοτόμα, σίγουρα, όχι όμως και Επαναστατικά.
Αυτό το στοιχείο έχει καταστρέψει την ευκαιρία για μένα να απολαύσει κάποιος την καινοτομία.
Αλλά θυμάμαι πολύ καλά απο την άλλη τις αρνητικές παρατηρήσεις σχετικά με το πρώτο iPhone. Η Apple δεν εφηύρε τίποτε, η οθόνη αφής ήδη υπήρχε.Όλη αυτή η αναμονή για μια φορητή συσκευή, είπαν.
Στη συνέχεια, τα πάντα άλλαξαν. Το τηλέφωνο δεν ήταν το ίδιο. Εταιρείες Κολωσσοί όπως η Nokia είναι ήδη νεκρές, επειδή είχαν υποτιμήσει αυτή την αλλαγή και πολλοί άλλοι έχουν χάσει ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο της αγοράς. Και ξέρετε γιατί συνέβη; Γιατί η Apple δεν επικεντρώνεται στο προϊόν. Η Apple επικεντρώνεται στην εμπειρία του χρήστη.
Ένα στοιχείο που δεν μπορεί να αναγραφεί στη συσκευασία, αλλά μπορεί να σχηματιστεί μόνο στο πρόσωπο του καταναλωτή, και είναι αυτή η δύναμη της που την καθιστά καινοτόμο.
Όχι η προσθήκη ενός χαρακτηριστικού στο τηλέφωνο, αλλά η χρήση της εν λόγω προσθήκης.
Και εφ ‘όσον τα μυαλά μας παραμένουν κλειδωμένα σε ένα μικρό κλουβί, θα αγνοούμε πλήρως την εμπειρία του χρήστη και την ευκολία της χρήσης, τότε ποτέ δεν θα καταλάβουμε γιατί το iPad μοιάζει με ένα μεγάλο iPod Touch και ποτέ δεν θα καταλάβουμε γιατί έχουν εξαφανιστεί τα netbooks.
Για μένα λοιπόν απέτυχαν να μεταφέρουν στο Keynote την μετάφραση του καταλόγου των χαρακτηριστικών της εμπειρίας του χρήστη.
Και αυτό ήταν το αδύναμο σημείο του όλου Keynote. Οι εκδηλώσεις πρέπει να είναι παρουσιάσεις προϊόντων με καλύτερα ενσωματωμένη εμπειρία χρήστη.
καταλήγω λέγοντας Federighi πού είσαι;

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Apple Με ετικέτα:

Από τον iYannis

this is just me

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

YouTube
YouTube