Η προσοχή στη λεπτομέρεια ήταν ανέκαθεν ένα από τα χαρακτηριστικά της φύσης της Apple και, ελπίζω, δεν μην εξαφανιστεί ποτέ. Πολλά στοιχεία, τα οποία είναι ως επί το πλείστον περιττά, για τους άλλους είναι θεμελιώδη και τα καθιστούν μοναδικά σε σύγκριση με πολλούς άλλους ανταγωνιστές. Για παράδειγμα, ξέρατε ότι οι οθόνες της οθόνης MacBook στο Apple Store έχει μια γωνία 76°;
Οι εργαζόμενοι της εταιρείας, κάθε μέρα, πριν από το άνοιγμα κάνουν την ρύθμιση αυτής της γωνία χρησιμοποιώντας ένα iPhone app το 70degree.
Γιατί 76 βαθμούς; Όλα αυτά είναι το αποτέλεσμα ενός τεχνάσματος. Αν το MacBook έχει μια γωνία 76 μοιρών η οθόνη δεν φαίνεται καλά εντελώς. Αυτό οδηγεί τους καταναλωτές να προσεγγίσουν τον υπολογιστή, να ακουμπήσουν στην οθόνη και να ρυθμίσουν την γωνία για να τον δουν καλύτερα. Ο στόχος είναι το εξής: να προκαλέσει το χρήστη να αγγίξει την οθόνη.
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να συνειδητοποιήσετε την υφή αλουμινίου, την λεπτότητα της οθόνης και να απολαύσετε τις φωτογραφίες σε φάσεις σταδιακής αποκάλυψης. Αυτή η εμπειρία επιτρέπει μεγαλύτερη γνώση του προϊόντος και τονώνει την αγορά της συσκευής. Μέχρι πρόσφατα, η εταιρεία είχε ρυθμίσει την οθόνη στις 70° τώρα στις 76°.