Η ιστοσελίδα uSwitch.com δημοσίευσε screenshots, τα οποία προέρχονται από τον Sonny Dickson (όπως και παλαιότερα Apple leaks) και παρουσιάζουν μια νέα εφαρμογή υποστήριξης πελατών για το iOS.
Η εφαρμογή βασίζεται στον τρόπο λειτουργίας της καρτέλας Support της επίσημης ιστοσελίδας της Apple. Επομένως, θα παρέχονται στον χρήστη οι εξής δυνατότητες: βασικό troubleshooting, συνομιλία με εκπροσώπους της εταιρίας, προγραμματισμός αποστολής της συσκευής για επισκευή, καθώς και προγραμματισμός συνάντησης στο Genius Bar ενός από τα καταστήματα της Apple. Επιπλέον, φημολογείται ότι η εν λόγω εφαρμογή θα παρέχει πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο χρήσης των προϊόντων της Apple.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή δεν θα προσφέρει περαιτέρω δυνατότητες υποστήριξης πελατών από αυτές που προσφέρονται ήδη μέσω της ιστοσελίδας, απλώς θα τις προσφέρει με ευκολότερο τρόπο. Άλλωστε η ιστοσελίδα της Apple δεν είναι τόσο ξεκάθαρη, εφόσον περιέχει και επίσημα κείμενα υποστήριξης αλλά και συζητήσεις των μελών, οι οποίες μάλιστα αναφέρονται και σε αρκετά παλαιότερα προϊόντα.
Πρόκειται για μια εφαρμογή, η οποία θα μπορούσε να κάνει περισσότερους χρήστες να βασίζονται στις βάσεις δεδομένων υποστήριξης της Apple και έτσι να μειωθεί ο φόρτος εργασίας των Genius Bars των καταστημάτων της Apple. Ωστόσο, η ίδια η εταιρία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τη συγκεκριμένη εφαρμογή.