App Store vs Google Play


Μια έρευνα της Carolina Milanesi , έδειξε πως οι χρήστες iPhone ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στην αγορά εφαρμογών από το App store από τους αντίστοιχους Android χρήστες, μιας και αντιμετωπίζουν την αγορά αυτή σαν επένδυση για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους.
Η αγορά εφαρμογών από το App Store και το Google Play store γίνεται για τους ίδιους λόγους, ανεξαρτήτως πλατφόρμας, αλλά μόνο όταν η τιμή είναι αυτή που πρέπει για να πείσει το χρήστη πως αξίζει η αγορά της. Με λίγα λόγια, τα review, τα screenshot και η περιγραφή της εφαρμογής είναι αυτά που θα προσελκύσουν το χρήστη αλλά μόνο όταν θεωρήσει πως η τιμή ανταποκρίνεται σε αυτά που θέλει να κάνει εκείνος με την αγορά της κάθε εφαρμογής.
Τα στατιστικά δείχνουν πως το 45% των iOS χρηστών διαθέτουν πέντε ή και παραπάνω εφαρμογές που έχουν πληρώσει, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για τους Android χρήστες φτάνει το 19%. Πολλοί θα μπορούσαν να θεωρήσουν ότι οι χρήστες iPhone διαθέτουν πιο εύκολα τα χρήματά τους για να αγοράσουν όποια εφαρμογή επιθυμούν, κάτι το οποίο δεν είναι η αλήθεια.
Το Android μπορεί να είναι ο κυρίαρχος της αγοράς αλλά η Apple έχει περισσότερα κέρδη από εφαρμογές που είτε κυκλοφορούν πρώτα σε iOS και έπειτα σε Android, είτε κυκλοφορούν αποκλειστικά για τα iPhone. Επίσης, οι χρήστες βλέπουν την αγορά μιας εφαρμογής από το App Store σαν ένα είδος επένδυσης μιας και αναζητούν ένα χαρακτηριστικό ή υπηρεσία για την οποία μπορούν να πληρώσουν έτσι ώστε ο developer να την αναβαθμίζει και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους για όσο καιρό χρειαστεί να τη χρησιμοποιούν.

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Apple Με ετικέτα: ,

Από τον iYannis

this is just me

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

YouTube
YouTube