Θυμάμαι όταν βγήκε το πρώτο iPhone, η έκδοση EDGE, και το επόμενο έτος το iPhone 3G, το παιχνίδι που υπήρχε για να δει κάποιος αν ήταν ευρέως διαδεδομένα ή όχι. Κοίταζαμε γύρω μας για να δούμε αν άλλοι άνθρωποι, όπως και εμείς, είχαν αγοράσει το smartphone της Apple. Αυτό ήταν πολύ αναγνωρίσιμο σε σύγκριση με τα περισσότερα τηλέφωνα στην αγορά τότε.
Ο τομέας της τηλεφωνίας έχει αλλάξει βαθιά τα τελευταία 10 χρόνια. Τα λειτουργικά συστήματα έχουν αλλάξει, το βάρος που δίνεται στα smartphones στον τομέα της πληροφορικής έχει αλλάξει, όπως και το βάρος των διαφόρων εταιρειών. Από αυτή την άποψη, πώς έχουν αυτά τα θέματα;
Μία από τις εταιρείες που είναι περισσότερο ειδική στη διεξαγωγή αυτής της έρευνας αγοράς είναι η Kantar Worldpanel. Στην τελευταία της ανάλυση, η οποία ήρθε τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εταιρεία έδωσε μια εικόνα της διάδοσης των διαφόρων λειτουργικών συστημάτων κινητής τηλεφωνίας.
Η χώρα με την μεγαλύτερη αύξηση του iOS είναι η Μεγάλη Βρετανία όπου φτάνει το 34%.
Το iOS αναπτύσσεται επίσης στη Γερμανία όπου αυξάνεται στο 18,9%, στη Γαλλία όπου φθάνει το 18% στην Ιταλία όπου φτάνει το 13,8% και στην Ισπανία όπου φτάνει το 9,2%. Φαίνεται λοιπόν ότι οι πωλήσεις των νέων iPhone 11, 11 Pro και 11 Pro Max δουλεύουν καλά στην εταιρεία, έτσι ώστε να αυξηθεί το μερίδιό της στην αγορά.
Γενικά, στην Ευρώπη, το iOS είναι 18,9% έναντι 16,9% το ίδιο τρίμηνο του 2018. Το Android φτάνει το 80,9%. Από την άλλη στις Ηνωμένες Πολιτείες, το iOS πέφτει στο 36,1%, στην Κίνα στο 17,6%, ενώ στην Αυστραλία αυξάνεται από 29,6% σε 39,9% φθάνοντας σχεδόν τα επίπεδα Android (59%).