Σύμφωνα με μία ανάλυση του Strategyanalytics συνολικά, το τρίτο τρίμηνο του έτους πωλήθηκαν 14,2 εκατομμύρια smartwatches, που φαίνονται να είναι αυξημένα κατά 42% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Η αγορά του Apple Watch αυξήθηκε κατά 51%, πηγαίνοντας από τις 4,5 εκατομμύρια μονάδες του ίδιου τριμήνου του 2018 στις τρέχουσες 6,8 εκατομμύρια μονάδες.
Έτσι το μερίδιο αγοράς της εταιρείας του Cupertino περνάει, κατά συνέπεια από το προηγούμενο 45% στο σημερινό 47,9%. Για να καταλάβουμε πόσο σημαντική είναι αυτή η θέση, απλά κοιτάξτε τη δεύτερη θέση της Samsung, αν και αυξήθηκε κατά 73%, με 1,9 εκατομμύρια πωλήσεις smartwatches φτάνει μόλις το 13,4% της αγοράς.
Από την άλλη βλέπουμε το Fitbit, το οποίο εξαγόρασε πρόσφατα η Google για περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια, έχει αυξηθεί μόλις κατά 7%, με 1,6 εκατομμύρια μονάδες που έχουν αποσταλεί. Το μερίδιο αγοράς του μειώνεται από 15% σε 11,3%.
Αναρωτιέμαι αν μετά την αγορά της Google θα είναι σε θέση να αυξηθεί περισσότερο από ό, τι πριν.
Έτσι για την ιστορία να θυμίσουμε ότι το 2010, όταν το iPad άρχισε να κυκλοφορεί, οι ταμπλέτες δεν ήταν τόσο διαδεδομένες ώστε αναγνωρίζονταν με το όνομα του προϊόντος. Έτσι, συχνά αναφερόμασταν σε οποιοδήποτε tablet ως iPad. Το ίδιο φαινόμενο συνέβη και με τα iPod. Η εξάπλωση του τελευταίου ήταν τόσο μεγάλη ώστε να οδηγήσει πολλούς ανθρώπους να ονομάζουν οποιοδήποτε player iPod.
Ίσως σε λίγα χρόνια, και για smartwatches, επανέλθει το ίδιο νοηματικό πλαίσιο.