το make off της διαφήμησης The Song


Πριν από λίγες ημέρες παρουσιάστηκε η εμπορική διαφήμηση των Χριστουγέννων της Apple: το τραγούδι. Ένα βίντεο που συγκεντρώνει πολλές εκτιμήσεις, για τα συναισθήματα που μπορεί να προκύψουν σε συνάντηση των δύο γενιών πολύ μακριά η μία από την άλλη.

Η Apple δημοσίευσε επίσης και τα «πίσω από τα παρασκήνια» βίντεο, όπου οι χαρακτήρες διηγούνται την ιστορία του βίντεο. Στην ταινία διαβάζουμε, για παράδειγμα, οτι η προέλευση του βινυλίου που ανήκει στη γιαγιά της, με το τραγούδι αφιερωμένο στην αγάπη της.

Στη δεκαετία του ’50 υπήρχαν αυτά τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης για εξατομικευμένα προϊόντα: το Voice-O-Graph.

Στην πράξη, ήταν δυνατό να καταγράψει κάποιος ένα δικό του τραγούδι σε βινύλιο για 0,35 δολάρια. Το μηχάνημα έγραφε το κομμάτι σε ένα δίσκο μέσω ενός μικρόφωνου, kaiο δίσκο μετά από λίγα λεπτά. Οπως γίνεται τώρα με τις αυτόματες φωτογραφίες.

Η εγγονή, Dana Williams, ψηφιοποίησε το βινύλιο με μια συσκευή και επεξεργάστηκε το τραγούδι με το Garage Band. Το αποτέλεσμα ήταν το ντουέτο ανάμεσα στις δύο γυναίκες πολύ διαφορετικής ηλικίας , αλλά, στην πραγματικότητα, έχουν την ίδια ηλικία τη στιγμή κατά την οποία καταγράφεται στο δίσκο.

[embed_youtube src=”http://www.youtube.com/embed/77hi9SuKfiI?modestbranding=1&autohide=1&showinfo=0&rel=0″ width=”560″ height=”300″ class=”youtube_styleme”]

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Apple Με ετικέτα: ,

Από τον iYannis

this is just me

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

YouTube
YouTube