Η Apple πάντα πίστευε στην εμπειρία του χρήστη και είναι παράξενο να βλέπουμε, χρόνια μετά, καθώς οι ανταγωνιστές της έχουν επικεντρωθεί στην μείωση κόστους του hardware και τηn μείωση των τιμών, αντί να εστιάζουν στον παράγοντα UX.
Για παράδειγμα, η Apple, από το 1990, τονίζει τη διαφορά μεταξύ της χρήσης των προϊόντων της και των ανταγωνιστών της. Σε μια παλιά εμπορική διαφήμηση για την τηλεόραση που δημιουργήθηκε για την περίοδο των Χριστουγέννων, η Apple πείραζε την Microsoft.
Το MS-DOS ήταν δύσκολο να χρησιμοποιηθεί λόγω των γραμμών του κώδικα και τις εντολές που έπρεπε να εγγραφούν στην οθόνη. Ο Macintosh είχε αντίθετα εικόνες και γραφικά στην διαχείριση του λειτουργικού συστήματος.
Δείτε την
[embed_youtube src=”http://www.youtube.com/embed/BANFPsgZdqc?modestbranding=1&autohide=1&showinfo=0&rel=0″ width=”560″ height=”300″ class=”youtube_styleme”]