Τα Χριστούγεννα είναι ίσως η καλύτερη στιγμή για πωλήσεις σε πολλούς τομείς. Μεταξύ αυτών είναι σίγουρα και ο τομέας των ηλεκτρονικών. Οι πιο τυχεροί, στην πραγματικότητα, λαμβάνουν iPhones και iPads ως δώρα. Μετά από μια λοιπόν αρχική διαμόρφωση, όπου ενημερώνεται η νέα συσκευή με τους λογαριασμούς των χρηστών, με διάφορες επιλογές του UI και διάφορα άλλα, ξεκινά η λήψη των εφαρμογών παλαιών με συγχρονισμό της νέας συσκευής, αλλά και η αγορά παράλληλα νέων εφαρμογών από το App Store.
Έτσι λοιπόν, η ημέρα των Χριστουγέννων γίνεται τελικά πολύ κερδοφόρα για την πώληση ηλεκτρονικών εφαρμογών.
Η SensorTower δημοσίευσε πρόσφατα μια ανάλυση για να κατανοήσει κάποιος πόσα χρήματα χρεώνονται για τον τομέα των εφαρμογών την ημέρα των Χριστουγέννων και τελικλα, πάνω απ ‘όλα, αν αυτός ο κύκλος εργασιών έχει αποκλίνει από αυτόν του 2018.
Ο πιο κερδοφόρος τομέας ήταν αυτός των παιχνιδιών. Είναι στα 210 εκατομμύρια δολάρια σε βιντεοπαιχνίδια που χρεώθηκαν τα Χριστούγεννα του 2019 δηλαδή φέτος, από τα 195 εκατομμύρια δολάρια του 2018. Οι πωλήσεις των άλλων εφαρμογών ήταν στα 67 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 54 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.
Μικρή περιέργεια. Φαίνεται ότι η πιο κερδοφόρα εφαρμογή για τα Χριστούγεννα ήταν το Tinder με $ 2,1 εκατομμύρια. Προφανώς, πολλοί άνθρωποι προσπάθησαν να έχουν κάποιον παρέα ως δώρο για την ημέρα των Χριστουγέννων.