Σύμφωνα με νέες επιβεβαιώσεις από το Strategy Analytics: Η Apple συνεχίζει να είναι ηγέτης στον κλάδο smartwatch με μερίδιο αγοράς 51% το τελευταίο τρίμηνο του 2018.
Η Apple λοιπόν έστειλε 9,2 εκατομμύρια Apple Watch σε όλο τον κόσμο το τελευταίο τρίμηνο του 2018, με μια αύξηση του 18% από τις 7,8 εκατομμύρια μονάδες που είχαν αποσταλεί την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι αποστολές για ολόκληρο το έτος θα ανέρχονταν σε 22,5 εκατομμύρια μονάδες, αρκετές για να ανέλθουν στο 50% της αγοράς σε ετήσια βάση.
Παρόλο που το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της Apple μειώθηκε από 67% σε 51% σε ετήσια βάση, τα αποτελέσματα καταγράφηκαν σημαντικά μπροστά από τον κύριο ανταγωνιστή της, τη Samsung.