Η Apple άλλαξε τη διαφήμιση Face ID διαγράφοντας το σφάλμα, αλλά εμείς το έχουμε ακόμα.


Υπήρξε ένα μικρό σφάλμα στην τελευταία διαφήμιση της Apple στο Face ID. Ένα μικροσκοπικό, θα μπορούσε κανείς να πει, ένα μικρό μειονέκτημα γραφικών που, ωστόσο, δεν έχει περάσει απαρατήρητο στην παγκόσμια κοινότητα οπαδών και δημοσιογράφων.
Κανείς δεν θα μπορούσε να πει ότι ήταν σε κάποιο βαθμό “σημαντικό”.
Όλα καλά, τουλάχιστον μέχρι που αποφάσισαν εκεί στο Cupertino να το σκεπάσουν και, όπως ανέφερε το The Verge, έχουν αλλάξει τη διαφήμιση για να κρύψουν το πρόβλημα … ενώ αυτό είναι ακόμα παρόν στο iPhone μας.
Apple fixes its buggy iPhone X ad https://t.co/ImrLThis9O pic.twitter.com/eyyQZDPQzA
— The Verge (@verge) 23 Μαρτίου 2018
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Η Apple δημοσίευσε μια νέα διαφήμιση για το iPhone X της την περασμένη εβδομάδα, παρουσιάζοντας τη νέα δυνατότητα ξεκλειδώματος με το αναγνωριστικού προσώπου.
Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό video, το οποίο εκτυλίσσεται σε ένα γυμνάσιο και η ηρωίδα μας ξεκλειδώνει …το σύμπαν, με μια ματιά της. Μπόλικο χρώμα, ωραία μουσική, ωραία διαφήμιση. Unlock with a look, το «μήνυμα» του video.
Έδειξε επίσης όμως αυτή η διαφήμιση, ένα σφάλμα του iOS 11, όπου το κείμενο από ένα iMessage ξεφεύγει από την κινούμενη φούσκα που υποτίθεται ότι πρέπει να παραμένει μέσα.
Ενώ ήταν ένα σχετικά μικρό ζήτημα τελικά, η Apple αποφάσισε να ενημερώσει τη διαφήμισή της στο YouTube (κατά κάποιο τρόπο, χωρίς να χρειάζεται να την αναδημοσιεύσει) για να καταργήσει το bug του iOS 11 επαναλαμβάνοντας τη σκηνή που εμφανίζεται. Δεν είναι σαφές αν αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία τώρα σχεδιάζει να διορθώσει το σφάλμα στην επικείμενη του iOS 11.3 ενημέρωση, αλλά η Apple είναι τουλάχιστον πολύ καλά ενήμερη για αυτό τουλάχιστον τώρα.
Για την ιστορία απο κάτω η διαφήμιση της Apple σήμερα
[embed_youtube src=”http://www.youtube.com/embed/-pF5bV6bFOU?start=3&modestbranding=1&autohide=1&showinfo=0&rel=0″ width=”560″ height=”300″ class=”youtube_styleme”]