Την προηγούμενη εβδομάδα το MBLM δημοσίευσε μέρος του Brand Intimacy 2018 Report, με τα πρώτα στοιχεία να αφορούν τους millennials (20-30 χρονών). Το MBLM ρώτησε 6000 καταναλωτές, εκτελώντας 54.000αξιολογήσεις των εμπορικών σημάτων των εταιριών κατά μήκος 15 συνολικά βιομηχανιών, για να βρει με ποιες εταιρίες οι καταναλωτές είχαν τις βαθύτερες συναισθηματικές συνδέσεις.
Την πρωτιά για φέτος κατέλαβε η Apple και από πίσω της ακολούθησαν η Disney, YouTube, Target και Amazon. Την περσινή χρονιά την πρωτιά είχε η Disney, ακολουθούμενη από Amazon, Netflix και τέλος Apple. H φετινή πρωτιά αποδεικνύει τη δυναμική της εταιρίας σε νεαρές ηλικιακά ομάδες.
Αυτά τα πρώτα αποτελέσματα είναι μόνο μια μικρή εικόνα του Brand Intimacy 2018 Report, αλλά λόγω του μεγάλου ρόλου που παίζει η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα στην αγορά, η Apple αναμένεται να έχει την πρώτη θέση στην συνολική κατάταξη.
Η MBLM δήλωσε ότι ήταν “έκπληκτη και ευχαριστημένη” να δει το YouTube να αναρριχηθεί στην κατάταξη φέτος.
“Ήμασταν έκπληκτοι και ευχαριστημένοι που βλέπουμε το YouTube ως προσθήκη στις τρεις καλύτερες μάρκες για τους millennials το τρέχον έτος
Πιστεύουμε ότι η άνοδος οφείλεται στη συνεχιζόμενη ανάγκη διαφυγής από τα συνηθισμένα τηλεοπτικά πρότυπα και του άμεσου, ποικίλου περιεχομένου που υπάρχει, των προσωπικοτήτων και της αυξανόμενης προσφοράς σε κινηματογραφικές ταινίες και ζωντανά τηλεοπτικά κανάλια. Το YouTube είναι σαφώς καθιερωμένο τελετουργικό στη ζωή πολλών millennials σήμερα”
δήλωσε ο Mario Natarelli, διευθύνων σύμβουλος της MBLM.
Η νεαρή λοιπόν ηλικιακή ομάδα ατόμων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών κράτησε την Apple ως την πιο οικεία μάρκα της, αλλά έφερε το Amazon στη δεύτερη, και στη συνέχεια το YouTube στην τρίτη, και μετά από αυτά το PlayStation, το Starbucks, το Nintendo, την Google, το Netflix, την Coca Cola και το Walmart.
Αυτό είναι απλώς ένα στιγμιότυπο της μεγαλύτερης έκθεσης Brand Intimacy 2018, την οποία η MBLM δήλωσε ότι θα μοιράσει την επόμενη εβδομάδα, στις 13 Μαρτίου. Δεδομένου ότι η Apple έχει κερδίσει την πρώτη θέση σε δύο σημαντικές ηλικιακές ομάδες, αναμένεται για την εταιρεία να παραμείνει στο νούμερο ένα για τις συνολικές βαθμολογίες. Για τη λίστα του 2017, η Apple ήταν “κορυφαία μάρκα” της MBLM και κέρδισε υψηλές βαθμολογίες σε διάφορες κατηγορίες όπως “δεν μπορεί να ζήσει χωρίς” και συχνότητα χρήσης.