Οι νέες γενιές, δηλαδή εκείνοι που γεννήθηκαν μετά το 2000, έχουν μεγαλώσει και ζούνε σε μια εποχή όπου το διαδίκτυο είναι στη βάση λειτουργίας των πάντων. Μεγάλωσαν με την ροή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με εφαρμογές, με βίντεο και με μουσική διαδυκτιακη. Έχουν προσαρμόσει τις συνήθειες και την καθημερινή τους ζωή με έναν συνδεδεμένο κόσμο.
Έτσι, είναι ενδιαφέρον να δούμε σε ποιες εταιρείες αναφέρονται όταν χρειάζονται κάτι. Από αυτή την άποψη, η MBLM δημοσιεύει μια κατάταξη αναγνώρισης μάρκας που μελετήθηκε σε 15 τομείς, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, του Μεξικού και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Η κατάταξη δημιουργήθηκε με 6.200 συνεντεύξεις σε κατάλογο 56.000 μαρκών προϊόντων. Το αποτέλεσμα αυτή την φορά βλέπει την αποβολή της Apple από την πρώτη θέση. Στην πραγματικότητα, πέρυσι, η εταιρεία του Cupertino ήταν στην αρχή του καταλόγου. Αυτό το έτος βρίσκεται στη δεύτερη θέση.
Καταρχήν, έχουμε το YouTube που έχει γίνει η πραγματική τηλεόραση για εφήβους και παιδιά. Ακολουθείται από την Apple και από το Netflix. Στην τέταρτη θέση έχουμε την Disney, ακολουθούμενη από τα Nike, Target, Xbox, PlayStation, Google και Walmart. Έτσι, οι Millenials χτίζουν τις μέρες τους κυρίως με βίντεο ροής, ηλεκτρονικά προϊόντα, αθλητικά προϊόντα και κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών.