Η υπηρεσία streaming μουσικής της Apple, μετρά πλέον 30 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή. Αυτό σημαίνει αύξηση 3 εκατ. από τα 27 εκατ. που είχε σύμφωνα με το Billboard στις αρχές Ιουνίου, δηλαδή 10% αύξηση σε τρεις μήνες.
Η Apple δεν διαθέτει δωρεάν έκδοση που να περιλαμβάνει διαφημίσεις, αλλά για όσους θέλουν να δοκιμάσουν την υπηρεσία της, έχουν τη δυνατότητα για δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 3 μηνών. Ίσως σε αυτό οφείλεται και η μεγάλη αύξηση τελευταία.
Στόχος της Apple είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προώθηση της υπηρεσίας της στο εξής, με την νέα διαφημιστική καμπάνια να ξεκινά άμεσα τον Οκτώβριο. Η προώθηση θα γίνει κυρίως μέσω του Apple Watch Series 3, στο οποίο είναι ενσωματωμένο το Apple Music.