Η Apple άρχισε να δοκιμάζει μια νέα έκδοση του Apple Music, που ονομάζεται Apple Music for Business, η οποία θα παρέχει στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις πρόσβαση σε ροή μουσικής για τα καταστήματά τους. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η εταιρεία έχει δοκιμάσει αυτή την υπηρεσία τους τελευταίους μήνες, και τώρα θα είναι έτοιμη να την παρουσιάσει.
Ο γίγαντας του Cupertino ξεκίνησε μια συνεργασία με την PlayNetwork Inc. για αυτό το έργο. Ο τελευταίος ειδικεύεται στην παροχή μουσικής για εμπορική χρήση, στην παροχή αδειών χρήσης και στη χρήση της Apple Music for Business.
Λόγω του υψηλού κόστους των αδειών χρήσης, θα πρέπει να καθοριστούν ειδικές συμβάσεις για τη χρήση συγκεκριμένης μουσικής. Το PlayNetwork αντιμετωπίζει ήδη αυτά τα προβλήματα για εταιρείες όπως το Starbucks.
Στην πραγματικότητα, στα Starbucks χρησιμοποιείται ήδη το Spotify Business, το οποίο έχει κόστος από $ 25 έως $ 35 για κάθε κατάστημα. Η Apple είναι έτοιμη να ανταγωνισθεί, αλλά δεν έχει δοθεί καμία πληροφορία σχετικά με το κόστος της υπηρεσίας ακόμα.