Στο ειδικό event με τίτλο ‘Spring Forward’ που ολοκληρώθηκε προχθές στο Yerba Buena Center, στο Σαν Φρανσίσκο η Apple αποκάλυψε την ημερομηνία διάθεσης και τις λεπτομέρειες του νέου της φορετού gadget, Apple Watch. Gadget που σηματοδοτεί την είσοδό της στην προϊόντική κατηγορία των wearables, με την πιό “προσωπική συσκευή που έχει παρουσιάσει ποτέ”, όπως την χαρακτήρισε ο πρόεδρός της, Tim Cook.
Το Apple Watch θα είναι διαθέσιμο από τις 24 Απριλίου -σε 9 χώρες, όχι στην Ελλάδα- σε τιμές που ξεκινούν από τα 349 δολάρια, για τη βασική έκδοση, ενώ οι διάφορες βερσίον του από ανοξείδωτο ατσάλι έως και χρυσό 18 καρατίων, και ανάλογα με το λουράκι, θα φτάνουν τα 10.000 δολάρια. Σύμφωνα με την ανακοίνωση η διάρκεια μεταξύ δύο φορτίσεων της μπαταρίας του, που υπήρξε το επίκεντρο έντονης φημολογίας πριν το λανσάρισμα, θα φτάνει τις 18 ώρες, ανάλογα με τη χρήση.
Στην επιφάνεια του ο χρήστης θα έχει πρόσβαση στα επονομαζόμενα “glances” δηλαδή τις εφαρμογές που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως την εφαρμογή του καιρού, των ειδήσεων, των ειδοποιήσεων, της ημερήσιας ατζέντας του κ.α. ενώ με το πάτημα του πλαϊνού κουμπιού, ο ιδιοκτήτης του Apple Watch θα φέρνει στην επιφάνεια τη λίστα επαφών του. Μέσω της “ψηφιακής κορώνας που βρίσκεται στο πλάι της συσκευής, ο χρήστης θα μπορεί να κάνει zoom in, zoom out, να σκρολάρει και να επαναφέρει τη συσκευή στην αρχική κατάσταση, λειτουργώντας όπως το “home button” στα iPhone.
Δύο Apple Watch, θα μπορούν να συγχρονίζονται εξ αποστάσεως επιτρέποντας την ανταλλαγή στοιχείων, επαφών, μηνυμάτων, αλλά και των… χτυποκαρδιών των ιδιοκτητών τους μέσω ειδικής εφαρμογής την οποία θα μπορούν να κατεβάζουν από το ειδικό App Store για το Gadget, που περιλαμβάνεται στην αναβάθμιση του λειτουργικού iOS στην έκδοση 8.2 που κυκλοφορεί απο προχθές.
Παρακολουθήστε το πρώτο διαφημιστικό σποτ του Apple Watch, στο βίντεο που ακολουθεί:
[embed_youtube src=”http://www.youtube.com/embed/1Ql0Z8Il73s?modestbranding=1&autohide=1&showinfo=0&rel=0″ width=”560″ height=”300″ class=”youtube_styleme”]