Σύμφωνα με την έρευνα της Strategy Analytics, το δεύτερο τρίμηνο του 2015 η Apple διέθεσε 4 εκατομμύρια μονάδες Apple Watch στους πελάτες της. Η Samsung διέθεσε 400.000 τεμάχια έξυπνων ρολογιών, σημειώνοντας μεγάλη πτώση ως προς το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, που είχε διαθέσει 700.000 τεμάχια
H Apple από το μηδέν, εκτινάχθηκε στο 75,5% της αγοράς και η Samsung καταποντίστηκε από το 73,6% στο 7,5%. Σημαντική είναι η αύξηση πωλήσεων των τρίτων κατασκευαστών που τριπλασίασαν τις αποστολές τους. Όμως, κάτι τέτοιο δεν μπόρεσε να τους δώσει ώθηση ως προς το μερίδιο αγοράς γιατί η αγορά επί συνόλου αυξήθηκε κατά 457%, κυρίως λόγω του Apple Watch. O Neil Mawston, εκτελεστικός Διευθυντής της Strategy Analytics δήλωσε τα εξής:
Υπολογίζουμε πως πωλήθηκαν 4 εκατομμύρια τεμάχια Apple Watch τα οποία και αντιστοιχούν στο κυρίαρχο 75% της αγοράς, για το δεύτερο τρίμηνο του 2015. Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του σε 16 οικονομικά μεγάλες χώρες και είδαμε μεγάλη υιοθέτηση από κατόχους iPhone. Η Apple με το Apple Watch έθεσε νέα δεδομένα στην βιομηχανία και τώρα το μπαλάκι πάει στους ανταγωνιστές της, όπως η Samsung