Apple Watch 3πλάσιες πωλήσεις από το 2ο

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Strategy Analytics, η βιομηχανία smartwatch φαίνεται πως διανύει μία αρκετά καλή, γενικότερα, περίοδο, με τις αποστολές να φτάνουν μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου τις 12 εκατομμύρια μονάδες, κάτι που σημαίνει ότι σε σχέση με πέρυσι, την ίδια περίοδο, παρουσιάζονται αυξημένες κατά περίπου 44%.
Ο Steven Waltzer, ανώτερος αναλυτής της εταιρείας Strategy Analytics, δήλωσε ότι η αγορά smartwatch «συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να συνοδεύουν τα smartphones τους με φορετές συσκευές με χαρακτηριστικά fitness». Σχεδόν οι μισές από τις παραπάνω αποστολές, αφορούσαν στο Apple Watch, που αν και δεν έφτασαν στο εντυπωσιακό νούμερο των 9,2 εκατομμυρίων του τελευταίου τριμήνου της περασμένης χρονιάς, ήταν αρκετές για να αυξήσουν το μερίδιο του smartwatch της Apple στην αγορά κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, από το 44% στο 46% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.
Η Samsung βρέθηκε στην δεύτερη θέση, αλλά έχοντας αρκετή απόσταση από την Apple με αριθμό αποστολών που έφτασε περίπου τις 2 εκατομμύρια σε παγκόσμια κλίμακα, πολύ λιγότερες από τις μισές αποστολές της Apple.
Οι αποστολές της Fitbit έφτασαν τις 1,2 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, αρκετές για να κατακτήσει μερίδιο 10% στην αγορά των smartwatches σε παγκόσμια κλίμακα. Δυστυχώς για την εταιρεία, είδε το μερίδιο της να πέφτει κατά 5% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Η εταιρεία φαίνεται πως δυσκολεύεται αρκετά να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από την Apple στο «higher-end» τμήμα της αγοράς, ενώ και οι πωλήσεις του Versa Lite ήταν ασθενέστερες από αυτές που αναμένονταν.

Από τον iYannis

this is just me

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

YouTube
YouTube