Στην αγορά των tablets δεν υπήρχε, δεν υπάρχει και δύσκολα θα υπάρξει κάποιος κατασκευαστής που να ανταγωνιστεί το iPad. Σε μία αγορά που κινείται καθοδικά, η Apple κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της και το μερίδιο αγοράς της.
H Αpple λοιπόν συνεχίζει να κατέχει την πρωτιά, διαθέτοντας στην αγορά σχεδόν τον διπλάσιο αριθμό συσκευών από τη Samsung που ακολούθησε στη δεύτερη θέση. Οι πωλήσεις της Samsung εμφανίζονται στάσιμες (IDC) ή ελαφρώς μειωμένες (Strategy Analytics).


Στην τρίτη θέση ακολουθεί η Huawei, η οποία πέτυχε αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 42-47%, αποσπώντας μερίδιο αγοράς κοντά στο 8%. Φαίνεται πως το timing για τη Huawei είναι κορυφαίο.