Γνωρίζουμε ήδη πως η μεγαλύτερη αλλαγή στο όχι τόσο διαφορετικό iPad είναι ο ολοκαίνουργος επεξεργαστής του Α6Χ, αλλά αφεθήκαμε να μαντεύουμε τις λεπτομέρειες σχετικά με αυτόν. Ξέρουμε πως χρησιμοποιεί δύο ειδικά φτιαγμένους από την Apple πυρήνες, και πως η Apple υποσχέθηκε διπλές επιδόσεις από τον επεξεργαστή και τα γραφικά συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά iPad, αλλά μέχρι τώρα δεν γνωρίζαμε πως οι τέσσερις πυρήνες θα απέδιδαν τα κέρδη στις εποδόσεις.
Αυτό αλλάζει τώρα που στο ιστότοπο Chipworks διέλυσαν τον A6X για να τον αναλύσουν. Ο νέος Α6Χ που όπως τα A6 και Α5 τσιπ κατασκευάζονται από την Samsung με διαδικασία στα 32 nm είναι προφανώς 30% μεγαλύτερος από τον Α6 παρά τον ίδιο αριθμό πυρήνων. Όπως και ο Α5 , το περισσότερο χώρο καταλαμβάνουν ο τεράστιος επεξεργαστής γραφικών που απαιτείται από την υψηλής ανάλυσης πάνελ, όπως αυτό της οθόνης Retina του iPad.
Εϊχαμε υποθέσει πως το νέο iPad είχε την ίδια τεχνολογία εικόνων Technologies PowerVR SGX543MP4 όπως το A5X, απλά με μεγαλύτερο ρολόι χρονισμού, αυτό θεωρητικά θα μπορούσε να φτάσει σε διπλασιασμό των επιδόσεων, αλλά όπως ξέρουμε η αύξηση της ταχύτητας του ρολογιού μπορεί να ενεργειακά με αποδοτικός τρόπος να αυξήσεις τις επιδόσεις. Η ανάλυση του Chipwork δείχνει πως οι πυρήνες του επεξεργαστή γραφικών GPU είναι πολύ μεγαλύτεροι του SGX543MP4, αν και βασισμένοι σε άλες αναλύσεις συμπεραίνουμε πως χρησιμοποιεί το πιο ισχυρό PowerVR SGX554MP4.
Κάθε ένας από τους τέσσερις SGX554 πυρήνες διπλασιάζει την πλήθος των αριθμητικών λογικών μονάδων (ALU) όπως οι πυρήνες του SGX554MP4, που σημαίνει πως κάθε χωριστός πυρήνας γραφικών μπορεί να έιναι σχεδόν διπλά ταχύτερος από τον έναν πυρήνα γραφικών στα προηγούμενα iPad. Για αυτό και ο ισχυρισμός ‘μέχρι’ διπλάσιες επιδόσεις στα γραφικά. Το υπόλοιπο επιπλέον μέγεθος του Α6Χ καταλαμβάνεται κατά το περισσότερο από ένα ελεγκτή μνήμης 128 bit (συγκεριτικά με τον ελεγκτή 64bit στο Α6), που μπορεί να τροφοδοτεί τους πυρήνες γραφικών με δεδομένα και να βελτιώνει τις ήδη εντυπωσιακές επιδόσεις του εύρους μνήμης στις δοκιμές μας.
Ο ενισχυμένος GPU επιτρέπει στους προγραμματιστές παιχνιδιών να εκτελούν τους τίτλους στην στην πλήρη ανάλυση 2048×1536 , παρά να τα εκτελούν σε χαμηλότερη ανάλυση και να τα προβάλουν στην υψηλότερη ανάλυση όπως έκαναν μερικές φορές παλιότερα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι εμφανώς καθαρώοτερα και προφανώς πιο πλεπτομερή γραφικά.