Η εταιρεία αναλύσεων Loup Venture αποφάσισε να βαθμολογήσει τρεις ψηφιακούς φωνητικούς βοηθούς, με βάση διάφορα κριτήρια. Τα κύρια πεδία δοκιμών αφορούσαν τη δυνατότητα των ψηφιακών βοηθών να καταλάβουν τι ρωτάει ο χρήστης και αν μπορούν να δώσουν σωστές απαντήσεις.
Για να εξετάσει και να βαθμολογήσει τους τρεις ψηφιακούς βοηθούς, η Loup Ventures ρώτησε κάθε ψηφιακό βοηθό τα ίδια 800 ερωτήματα τα οποία ήταν χωρισμένα σε 5 κατηγορίες “Τοπικά”, “Εμπόριο”, “Πλοήγηση”, “Πληροφορίες” και Εντολές”.
Σύμφωνα λοιπόν με την ανάλυση του Gene Muster , αναλυτή της Loup Ventures, η Siri έχει βελτιωθεί πολύ .
Το 2017 κατάλαβε ορθά το 95% των ερωτήσεων, το 2018 το 99% και μέχρι τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούλιο του 2019, η κατανόηση έφτασε το 99,8%.
Όσο για την ποιότητα των σωστών απαντήσεων , το 2017 ήταν ακριβές 66,1%, το 2018 78,5% και μέχρι σήμερα έχουμε φτάσει το 83,1%.
Το 16,9% των απαντήσεων παραμένει ανακριβές. Περιθώριο που πρέπει να διορθώσει η Apple.
Ταυτόχρονα, ο Βοηθός της Google απαντά στο 100% των ερωτήσεων και δίνει σωστά το 92,9% των απαντήσεων.
Η Alexa , από την άλλη πλευρά, κάνει λίγο λιγότερο από τη Siri, καταλαβαίνει το 99,9% των ερωτήσεων και δίνει τις σωστές απαντήσεις στο 79,8%.
Η Siri κάνει καλύτερα από τους άλλους δύο βοηθούς ελέγχους (93%). Όπου το χειρότερο είναι σε εμπορικές πληροφορίες (68%).
Ο Βοηθός Google έχει καλύτερη πλοήγηση (98%) και χειρότερα στους ελέγχους (86%).
Η Alexa, από την άλλη πλευρά, είναι ισχυρή στην παροχή πληροφοριών (93%) και χειρότερη στους ελέγχους (69%).